Popular Articles
Wat gebeurt er als ik een ticket heb aangemaakt voor de klant?
De klant ontvangt een bevestiging op het bij ons bekende e-mailadres. Hierin geeft FC aan binnen hoeveel tijd zij per e-mail of telefonisch contact opnemen met de klant. Controleer beiden dus goed en geef bij de klant aan dat FC anoniem belt. 1: ...
Waarom kan ik geen datum inplannen?
Dit kan meerdere oorzaken hebben. Controleer altijd onderstaande voordat je een ticket bij FC aanmaakt voor de klant: 1: Wil je de afspraak na 6 weken plannen? Een FC afspraak kan niet langer dan 6 weken in de toekomst gepland worden. Voor een latere ...
Wat doe ik als de monteur (nog) niet is geweest?
Staat de afspraak nog open? Als de klant de e-mail nog niet heeft ontvangen dat de monteur onderweg is en hij heeft ook nog geen gemiste oproepen (controleer het 06-nummer) dan gaan we er vanuit dat deze nog langskomt. Is de afspraak al afgesloten? ...
Wat doe ik als de klant zijn afspraak niet kan annuleren?
Een afspraak mag tot 24 uur van tevoren kosteloos geannuleerd worden. Wil een klant binnen 24 uur voor de afspraak annuleren dan mag je dit in ET doen. Geef in dat geval wel bij de klant aan dat we de voorrijkosten in rekening brengen op de ...
Wat doe ik als de klant geen afspraakbevestiging heeft ontvangen?
Controleer of er een afspraak gepland staat in ET en of er volgens onze gegevens een bevestiging is gestuurd. Als het nodig is kun je de klant handmatig een bevestiging sturen van de datum en het dagdeel waarop de afspraak is gepland.